header_pics

Utolsó frissítés: 2015.04.28

WinSzoc Jwinszoc WinGyer


WinSzoc rövid ismertetése


A szoftver a polgármesteri hivatalok által nyújtott támogatások nyilvántartását, kifizetését segíti.

  1. Személyi adatok kikeresése több szempont szerint is lehetséges: Név, Születési dátum, Lakcím, TAJ, Családszám alapján. A fentieken túl a listagenerátor segítségével bármely adatmező vagy összefüggés alapján lehet keresni.
  2. Lekérdezések menüben található a listakészítő, mely segítségével a program felhasználója saját listákat készíthet. Kiválaszthatja, hogy a listán mely adatmezők jelenjenek meg, és a listára kerülés feltételeit is meghatározhatja. A listákat a program eltárolja, azok a szoftver részévé válnak.
  3. A Beállítások menüpont segítségével minden hivatal a saját igényei szerint átállíthatja a program működését. A beállítást a szoftver telepítésekor közösen végezzük. Itt lehet módosítani az egyes támogatási formák működési szabályait, valamint helyi rendelettel szabályozott ellátási formákat lehet bevinni, módosítani.
  4. A Szerviz funkciók között megtalálható a biztonsági másolat készítése és visszaállítása, új verzió telepítése, archiválás, valamint a számítógép fontosabb adatainak lekérdezése.
  5. Támogatások kifizetése,utalása a támogatást kezelő szerv (Polgármesteri Hivatal/Önkormányzat) adataival.
  6. Támogatások kifizetésének, utalásának lehetséges formái:
    • Posta Elszámoló Központon keresztül,
    • OTP Bank, Takarékszövetkezet, Takarékbank, K&H Bank, Erste Bank, Raiffeisen Bank, CIB Bank, Bank Ausztria, VolksBank, Unicredit Bank vagy a CommerzBank ügyfélterminálján keresztül postai úton vagy folyószámlára,
    • Házipénztárból bizonylatszerű listával és címletezéssel,
    • Intézményi utalás (pl.:közüzem)
  7. Határozatszerkesztés MS Office Word vagy Works segítségével lehetséges. A határozat szövegében a támogatott adatai automatikusan megjelennek. MS Office Word esetén a szövegben ábra is megjeleníthető (pl. címer). A programban van egy további beépített szövegszerkesztő is azok számára, akik nem rendelkeznek a fenti szerkesztőkkel.
  8. 3 oldalas indokolást lehet minden egyes támogatás megállapításához és az elutasításokhoz hozzáfűzni. Az indoklás szövege a határozatban megjeleníthető. Mivel a teljes szöveg a támogatás adatainál tárolódik, a határozat bármikor reprodukálható, a szöveg akár évek múltán is visszakereshető.
  9. A rendszeres és eseti támogatások tételes listája családonként és személyenként is megtekinthető. Az egyes családtagok változás esetén könnyen egy másik családba helyezhetők. A régebben kapott támogatásokat, ellátásokat természetesen magával viszi az áthelyezett személy.
  10. A program egyéb fontosabb szolgáltatásai:
    • interfész kapcsolat a PTR rendszerhez,
    • automatikus összegbeíratás a rendszeres támogatásra jogosultak részére,
    • a nyugdíjminimum emelkedésekor csoportos összeg-emelés lehetősége,
    • az egyszeri (pl. Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény) juttatások automatikus beíratása a rendszeres jogosultak részére,
    • fogyasztási egység alapú támogatás kezelése
    • a teljes 1206-os KSH statisztika elkészítése,
    • visszafizetésre kötelezés, visszafizetés és visszaérkezett támogatások kezelése,
    • havi utalásnál összesítő készítése
    • MEP jelentés elkészítése - az OEP "Jelent" program számára - a megállapított és megszüntetett jogosultságokról
      (települési támogatás ápolásra bizonyos feltételek teljesülésekor).
WinSzoc megrendelőlap letöltése

Jwinszoc rövid ismertetése


A szoftver a járási hivatalok által nyújtott támogatások nyilvántartását, kifizetését segíti.

  1. Személyi adatok kikeresése több szempont szerint is lehetséges: Név, Születési dátum, Lakcím, TAJ, Családszám alapján. A fentieken túl a listagenerátor segítségével bármely adatmező vagy összefüggés alapján lehet keresni.
  2. Lekérdezések menüben található a listakészítő, mely segítségével a program felhasználója saját listákat készíthet. Kiválaszthatja, hogy a listán mely adatmezők jelenjenek meg, és a listára kerülés feltételeit is meghatározhatja. A listákat a program eltárolja, azok a szoftver részévé válnak.
  3. A Beállítások menüpont segítségével minden hivatal a saját igényei szerint átállíthatja a program működését. A beállítást a szoftver telepítésekor közösen végezzük. Itt lehet módosítani az egyes támogatási formák működési szabályait, valamint helyi rendelettel szabályozott ellátási formákat lehet bevinni, módosítani.
  4. A Szerviz funkciók között megtalálható a biztonsági másolat készítése és visszaállítása, új verzió telepítése, archiválás, valamint a számítógép fontosabb adatainak lekérdezése.
  5. Támogatások kifizetése,utalása.
  6. Határozatszerkesztés MS Office Word segítségével lehetséges. A határozat szövegében a támogatott adatai automatikusan megjelennek. A szövegben ábra is megjeleníthető (pl. címer). A programban van egy további beépített szövegszerkesztő is azok számára, akik nem rendelkeznek MS Office Word szerkesztővel.
  7. 3 oldalas indokolást lehet minden egyes támogatás megállapításához és az elutasításokhoz hozzáfűzni. Az indoklás szövege a határozatban megjeleníthető. Mivel a teljes szöveg a támogatás adatainál tárolódik, a határozat bármikor reprodukálható, a szöveg akár évek múltán is visszakereshető.
  8. A rendszeres és eseti támogatások tételes listája családonként és személyenként is megtekinthető. Az egyes családtagok változás esetén könnyen egy másik családba helyezhetők. A régebben kapott támogatásokat, ellátásokat természetesen magával viszi az áthelyezett személy.
  9. A program egyéb fontosabb szolgáltatásai:
    • interfész kapcsolat a PTR rendszerhez,
    • interfész kapcsolat a FOKA rendszerhez,
    • automatikus összegbeíratás a rendszeres támogatásra jogosultak részére,
    • a nyugdíjminimum emelkedésekor csoportos összeg-emelés lehetősége,
    • egyszeri juttatások automatikus beíratása
    • fogyasztási egység alapú támogatás kezelése
    • a teljes 1206-os KSH statisztika elkészítése,
    • visszafizetésre kötelezés, visszafizetés és visszaérkezett támogatások kezelése,
    • havi utalásnál összesítő készítése
    • MEP jelentés elkészítése - az OEP "Jelent" program számára - a megállapított és megszüntetett jogosultságokról.
Jwinszoc megrendelőlap letöltése

WinGyer rövid ismertetése


Gyámhivatalok részére készített nyilvántartó szoftver,
mely a határozatok szerkesztését és az előírt statisztikák elkészítését is támogatja

I. A SZOFTVER SZOLGÁLTATÁSAI

1. Nyilvántartás
A szoftver a jogszabályok által előírt adatnyilvántartási kötelezettségre épül, beépített nyilvántartó lapokkal rendelkezik. Használatával a manuális nyilvántartások kiválthatók, hiszen minden érdemi adatot a gépi nyilvántartás tartalmaz, a nyilvántartó lapok kinyomtathatóak.

2. Határozatszerkesztés, nyomtatás
Határozatszerkesztés MS Office Word szövegszerkesztő vagy a beépített RTF editor segítségével lehetséges. Egy témakörhöz tetszőleges számú határozatminta tartozhat. A határozat szövegében az ügyfél adatai automatikusan megjelennek. MS Office Word esetén a szövegben ábra is megjeleníthető (pl. címer). Felhasználónként beállítható, hogy saját vagy a közös iratmintákat használja. A programmal együtt szállítunk kb. 380 db KET szerinti iratmintát, melyet dr. Purda Zsuzsanna családjogász, a Veszprém Városi Gyámhivatal vezetője készített. Ezek alapul szolgálnak saját, egyedi iratmintatár kialakításához is.

3. Statisztikák, listák, kigyűjtések készítése
A szoftver a teljes 1210-es KSH statisztikát elkészíti, mely on-line feltölthető a KSH rendszerébe.

II. TÉMAKÖRÖK
  1. Gyermekvédelmi gondoskodás
    • ideiglenes elhelyezés, gondozási díj
    • családbafogadás
    • nevelésbe vétel
    • nevelési felügyelet
    • utógondozás, utógondozói ellátás
    • eredménytelen védelembe vétel
    • védelembe vétel
    • megelőző pártfogás
    • iskoláztatási támogatás
  2. Gyámság, gondnokság, támogatott döntéshozatal
    • gyámoltak, gondnokoltak
    • gyámok, gondnokok, számadás
    • vagyoni ügyek (ingóság, ingatlan, betétkönyv, számadás)
    • gyámnevezés, gyámságból való kizárás
  3. Örökbefogadással kapcsolatos ügyek
    • örökbefogadásra váró felnőttek
    • örökbefogadhatóvá nyilvánítás
    • örökbefogadás
  4. Szülői felügyeleti joggal kapcsolatos ügyek
    • szülői felügyeleti jog szünetelése, megszüntetése
    • szülői felügyeleti jog feléledése, visszaállítása
  5. Családi jogállás
    • teljes hatályú apai elismerés
    • képzelt szülő megállapítása
    • apaság bírói megállapítása
    • apaság vélelmének megdöntése
  6. Pénzbeni ellátások
    • otthonteremtési támogatás
    • gyermektartásdíj megelőlegezése
  7. Egyéb nyilvántartások
    • kapcsolattartás
    • kiskorúak házasságkötése
    • szülői ház elhagyása
    • kiskorú nevének meghatározása
    • külföldre távozás
    • életpálya kijelölése
    • kiskorú foglalkoztatása
    • jognyilatkozat
WinGyer megrendelőlap letöltése

SZÜKSÉGES SZOFTVER/HARDVER KÖRNYEZET


Minimális konfiguráció többgépes felhasználás esetén:
Szerver: P4 2.4 GHz, 512 MB memória, Operációs rendszer: 2000 Pro SP4/Win7/Win8/Win10/Linux
Kliens: PIII 833 MHz, 256 MB memória, Operációs rendszer: 2000 Pro SP4/Win7/Win8/Win10, Tintasugaras nyomtató
Ajánlott konfiguráció többgépes felhasználás esetén:
Szerver: P4 3.2 GHz, 1 GB memória, Operációs rendszer: Win 2008 Server/Linux
Kliens: P4 2.4 GHz, 512 MB memória, Operációs rendszer: Win7, Win8, Win10, Lézernyomtató
Egygépes felhasználás esetén:
A Hardver környezet megegyezhet a többgépesnél leírt kliensével.

Hálózati felhasználás esetén is elegendő a program egy példányát megvásárolni.

1211 Budapest, Kiss János alt. u. 50. VI. lph. fsz.11; (Tel: (06-1) 278-2326, 420-5592 Mobil: 06-30/082-8258 E-mail: mail@abacus-net.hu